Podczas spotkania Grupy Roboczej Ciepła Systemowego, w dniu 8 kwietnia, uzgodniony został zakres badań marketingowych, które prowadzone będą z firmą PBS/DGA, omówione zostały szczegółowe założenia i makiety funkcjonalne systemu e-lekcji ciepła, które dostępne będą od nowego roku szkolnego oraz odbyło się spotkanie redakcyjne Magazynu Ciepła Systemowego. Przygotowane zostały także założenia do odświeżenia lokalnej strategii komunikacji marki ciepłowniczej oraz ustalone zostały szczegóły XIV Marketingowego Spotkania Ciepła Systemowego. W spotkaniu wziął udział Prezes Jacek Szymczak.
W dniach 15-16 maja br. w Szczawnicy, odbyła się cykliczna już po raz dziesiąty konferencja zorganizowana przez Tauron Ciepło, która jest dedykowana ich kluczowym odbiorcom ciepła. W konferencji, w której wzięło udział Kierownictwo firmy Tauron…
W dniach 15-17 maja br., tradycyjnie w Międzyzdrojach, odbyła się XXVI edycja konferencji Gazterm, której tematem przewodnim był Nowy globalny porządek energetyczny. Szczególnie w kontekście sytuacji na rynku gazu. Ważnym elementem programu były kwestie wykorzystania…