Podczas spotkania Grupy Roboczej Ciepła Systemowego, w dniu 8 kwietnia, uzgodniony został zakres badań marketingowych, które prowadzone będą z firmą PBS/DGA, omówione zostały szczegółowe założenia i makiety funkcjonalne systemu e-lekcji ciepła, które dostępne będą od nowego roku szkolnego oraz odbyło się spotkanie redakcyjne Magazynu Ciepła Systemowego. Przygotowane zostały także założenia do odświeżenia lokalnej strategii komunikacji marki ciepłowniczej oraz ustalone zostały szczegóły XIV Marketingowego Spotkania Ciepła Systemowego. W spotkaniu wziął udział Prezes Jacek Szymczak.
W dniu 27 czerwca na terenie Politechniki Warszawskiej odbyło się XXVI Zwyczajne Walne Zgromadzenie Polskiego Klubu Kogeneracji „Kogen Polska”. Podczas spotkania m.in. dokonano zmian w liczebności składu Rady Zarządzającej oraz wybrano dwóch nowych jej członków.…
W dniu 24 czerwca br. w Toruniu odbyła się konferencja poświęcona przyszłości sektora ciepłowniczego widziana oczami elektroenergetyków, pod hasłem: „Ciepłownictwo i energetyka w jednym systemie – integracja, transformacja, przyszłość”. Organizatorem wydarzenia była Energa Operator SA…