Podczas spotkania Grupy Roboczej Ciepła Systemowego, który odbyło się 7 czerwca, przeanalizowane zostały wyniki badań marketingowy prowadzonych wspólnie z PBS/DGA. Podsumowana została kampania „20 stopni dla klimatu”. Na podstawie badań i wyników kampanii zdecydowano o opracowaniu założeń do aktualizacji lokalnej strategii komunikacji Ciepła Systemowego. Prace nad strategią planowane są na drugą połowę 2021. Poza tym odbyło się także spotkanie redakcyjne Magazynu Ciepła Systemowego.
W dniach 15-16 maja br. w Szczawnicy, odbyła się cykliczna już po raz dziesiąty konferencja zorganizowana przez Tauron Ciepło, która jest dedykowana ich kluczowym odbiorcom ciepła. W konferencji, w której wzięło udział Kierownictwo firmy Tauron…
W dniach 15-17 maja br., tradycyjnie w Międzyzdrojach, odbyła się XXVI edycja konferencji Gazterm, której tematem przewodnim był Nowy globalny porządek energetyczny. Szczególnie w kontekście sytuacji na rynku gazu. Ważnym elementem programu były kwestie wykorzystania…