Podczas spotkania Grupy Roboczej Ciepła Systemowego, który odbyło się 7 czerwca, przeanalizowane zostały wyniki badań marketingowy prowadzonych wspólnie z PBS/DGA. Podsumowana została kampania „20 stopni dla klimatu”. Na podstawie badań i wyników kampanii zdecydowano o opracowaniu założeń do aktualizacji lokalnej strategii komunikacji Ciepła Systemowego. Prace nad strategią planowane są na drugą połowę 2021. Poza tym odbyło się także spotkanie redakcyjne Magazynu Ciepła Systemowego.
W dniu 27 czerwca na terenie Politechniki Warszawskiej odbyło się XXVI Zwyczajne Walne Zgromadzenie Polskiego Klubu Kogeneracji „Kogen Polska”. Podczas spotkania m.in. dokonano zmian w liczebności składu Rady Zarządzającej oraz wybrano dwóch nowych jej członków.…
W dniu 24 czerwca br. w Toruniu odbyła się konferencja poświęcona przyszłości sektora ciepłowniczego widziana oczami elektroenergetyków, pod hasłem: „Ciepłownictwo i energetyka w jednym systemie – integracja, transformacja, przyszłość”. Organizatorem wydarzenia była Energa Operator SA…