W dniach 28-29 marca w Warszawie odbyło się kolejne spotkanie Grupy Roboczej Programu Promocji Ciepła Systemowego. Przeprowadzono analizę zrealizowanej kampanii reklamowej
w stacjach radiowych oraz opracowano założenia do kampanii kwietniowej „Zatrzymaj ciepło”. Podczas spotkania oceniono także projekty animacji/filmów promujących ciepło systemowe ( jako kolejne narzędzie w programie ), opracowano program XII Spotkania Marketingowego Ciepła Systemowego, przygotowano redakcyjnie kolejne wydanie kwartalnika CS. Omówiono również pracę nad przebudowa strony dla uczestników Programu. Z ramienia IGCP w spotkaniu wziął udział Prezes Jacek Szymczak.
9 czerwca w Centrum Prasowym PAP w Warszawie odbyła się konferencja prasowa Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie poświęcona aktualnej sytuacji sektora ciepłownictwa systemowego. Wydarzenie stanowiło okazję do zaprezentowania najnowszych analiz IGCP oraz rekomendacji zawartych w raporcie…
W dniach 3–4 czerwca odbyła się II Konferencja Marketingowa Ciepła Systemowego, która zgromadziła blisko 50 przedstawicieli przedsiębiorstw ciepłowniczych z całej Polski. Wydarzenie stanowiło przestrzeń do wymiany doświadczeń, prezentacji dobrych praktyk oraz zdobywania wiedzy z obszaru…