Podczas spotkania Grupy Roboczej Ciepła Systemowego, który odbyło się 7 czerwca, przeanalizowane zostały wyniki badań marketingowy prowadzonych wspólnie z PBS/DGA. Podsumowana została kampania „20 stopni dla klimatu”. Na podstawie badań i wyników kampanii zdecydowano o opracowaniu założeń do aktualizacji lokalnej strategii komunikacji Ciepła Systemowego. Prace nad strategią planowane są na drugą połowę 2021. Poza tym odbyło się także spotkanie redakcyjne Magazynu Ciepła Systemowego.
28.04 w trybie hybrydowym, odbyło się posiedzenie Rady Izby, ostatnie przed planowanym Walnym Zgromadzeniem. Zarząd przedstawił działalność od ostatniego posiedzenia Rady w lutym br. Przyjęto uchwały i wnioski do Walnego Zgromadzenia w sprawie zatwierdzenia sprawozdań…
W odpowiedzi na zapotrzebowanie członków IGCP w zakresie podatku od nieruchomości, przygotowana została przez kancelarię podatkową Doradca sp. z o.o. ekspertyza podatkowa w zakresie opodatkowania węzłów cieplnych.Ekspertyzę zamieściliśmy w Dziale Baza wiedzy w Zakładce Informacje…