AKTUALNOŚCI

06.06.2019

Lekcje Ciepła nagrodzone w konkursie marketingowym

Projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” otrzymał srebrną nagrodę w kategorii działań edukacyjnych w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło „wkomponowanie problemu w świat bajki” oraz jakość przedstawionych materiałów jako narzędzia content marketingu (marketingu treści). Główną nagrodę za działania edukacyjne otrzymał Bank ING. 29 maja, w trakcie uroczystej Gali Finałowej w Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie, nagrodę odebrali Panowie: Jacek Szymczak Prezes Zarządu IGCP oraz Sebastian Piechocki Zarządzający Programem Promocji Ciepła Systemowego.

  Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

30.04.2024

Rozmowy w KPRM na temat priorytetów prezydencji Polski w Radzie UE

9 czerwca br. odbędą się wybory europejskie, a w wakacje nowo wybrany Parlament Europejski zacznie pracę nad składem nowej Komisji, która powinna objąć urząd pod koniec br. Równolegle, w poszczególnych Dyrekcjach Generalnych, trwają prace nad…

30.04.2024

Spotkanie z MKiŚ ws. projektu ustawy o bonie energetycznym

W dniu 26 kwietnia br. w trybie online odbyło się spotkanie przedstawicieli trzech organizacji: IGCP, PTEZ i Konfederacji Lewiatan z kierownictwem Departamentu Transformacji Ciepłowniczej i Efektywności Energetycznej. Przedmiotem spotkania było szczegółowe przedstawienie stanowiska środowiska ciepłowniczego…