WZ
SZKOLENIE
KMCS
Warunki Techniczne IGCP
Slide

AKTUALNOŚCI

06.05.2025

Posiedzenie Rady IGCP

28.04 w trybie hybrydowym, odbyło się posiedzenie Rady Izby, ostatnie przed planowanym Walnym Zgromadzeniem. Zarząd przedstawił działalność od ostatniego posiedzenia Rady w lutym br. Przyjęto uchwały i wnioski do Walnego Zgromadzenia w sprawie zatwierdzenia sprawozdań…
06.05.2025

Ekspertyza ws. opodatkowania węzłów cieplnych

W odpowiedzi na zapotrzebowanie członków IGCP w zakresie podatku od nieruchomości, przygotowana została przez kancelarię podatkową Doradca sp. z o.o. ekspertyza podatkowa w zakresie opodatkowania węzłów cieplnych.Ekspertyzę zamieściliśmy w Dziale Baza wiedzy w Zakładce Informacje…
09.04.2025

Posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Ciepłownictwa

4.04.2025 r. odbyło się kolejne posiedzenie Zespołu poświęcone "Analizie zaopatrzenia budynków mieszkalnych w ciepło z OZE w integracji z obecnym systemem elektroenergetycznym". W posiedzeniu uczestniczył prezes Jacek Szymczak. 
09.04.2025

Spotkanie w MKiŚ

W dniu 4 kwietnia Prezes IGCP odbył spotkanie w Ministerstwie Klimatu i Środowiska poświęcone głównie konieczności odblokowania przez Zarządcę Rozliczeń rekompensat należnych przedsiębiorstwom ciepłowniczym  oraz wprowadzeniu rozwiązań legislacyjnych promujących efektywność energetyczną. Prezes Izby podkreślił, że…
09.04.2025

UWAGA: Deregulacja: mniej barier, więcej możliwości

Zapraszamy do zapoznania się ze zgłoszonymi Zespołowi ds. deregulacji propozycjami deregulacji w zakresie szeroko rozumianej energetyki, w tym  spraw z zakresu ciepłownictwa. Wśród nich znajdują się propozycje zgłoszone przez Izbę Gospodarczą Ciepłownictwo Polskie. Prosimy o…

PROGRAM PROMOCJI CIEPŁA SYSTEMOWEGO

OPIS PROGRAMU

Program Promocji Ciepła Systemowego (dalej PPCS) to autorskie przedsięwzięcie Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie, które zaowocowało stworzeniem marki dla produktu dostarczanego przez przedsiębiorstwa ciepłownicze. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu Izby i przedsiębiorstw ciepłowniczych, a także prowadzonym od 2008 roku działaniom reklamowym, kampaniom edukacyjnym i wizerunkowym – ciepło dostarczane przez systemy ciepłownicze nazywamy Ciepłem Systemowym. Marką posługują się firmy zrzeszone w Izbie, rynkach i tłumaczą zawiłe kwestie branżowe klientom i konsumentom firm ciepłowniczych.