Przedstawiciele zespołów zajmujących się komunikacją, promocją, sprzedażą i marketingiem zgromadzili się w Warszawie na I Konferencji Marketingowej Ciepła Systemowego, aby przygotować strategię komunikacji na czas transformacji.
Wydarzenie umożliwiło debatę przedstawicieli rynku ciepłownictwa na temat komunikacji związanej z transformacją technologiczną branży, by sprostać wyzwaniom płynącym z rynku. Warsztaty pokazały, że dzięki klarownej strategii, efektywnym narzędziom marketingowym i odpowiednio dobranej komunikacji można uczynić proces transformacji bardziej zrozumiałym dla klientów i otoczenia branży. Spotkanie było także okazją do wymiany dobrych praktyk między firmami ciepłowniczymi oraz rozmów o tym, jak zbudować wizerunek nowoczesnego przedsiębiorstwa ciepłowniczego z pomocą narzędzi Programu Promocji Ciepła Systemowego.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania za zaangażowanie i świetne pomysły. Czekamy na spotkanie z Państwem za rok, a tymczasem zapraszamy do pobrania materiałów konferencyjnych oraz obejrzenia galerii zdjęć ze spotkania w strefie uczestnika PPCS.
Rozpoczęły się długo oczekiwane konsultacje nowej wersji Krajowego Planu na rzecz Energii i Klimatu. Jest to dokument strategiczny, opracowywany przez państwa członkowskie Unii Europejskiej, w którym określają one założenia i cele oraz polityki i działania…
W dniu 11 października br., w siedzibie Instytutu Ochrony Środowiska, odbyło się spotkanie Zarządu IGCP z przedstawicielami tego instytutu, który jest zaangażowany w przygotowanie materiałów niezbędnych dla ukształtowania przyszłej Strategii dla ciepłownictwa, która będzie jednym…