Przedstawiciele zespołów zajmujących się komunikacją, promocją, sprzedażą i marketingiem zgromadzili się w Warszawie na I Konferencji Marketingowej Ciepła Systemowego, aby przygotować strategię komunikacji na czas transformacji.
Wydarzenie umożliwiło debatę przedstawicieli rynku ciepłownictwa na temat komunikacji związanej z transformacją technologiczną branży, by sprostać wyzwaniom płynącym z rynku. Warsztaty pokazały, że dzięki klarownej strategii, efektywnym narzędziom marketingowym i odpowiednio dobranej komunikacji można uczynić proces transformacji bardziej zrozumiałym dla klientów i otoczenia branży. Spotkanie było także okazją do wymiany dobrych praktyk między firmami ciepłowniczymi oraz rozmów o tym, jak zbudować wizerunek nowoczesnego przedsiębiorstwa ciepłowniczego z pomocą narzędzi Programu Promocji Ciepła Systemowego.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania za zaangażowanie i świetne pomysły. Czekamy na spotkanie z Państwem za rok, a tymczasem zapraszamy do pobrania materiałów konferencyjnych oraz obejrzenia galerii zdjęć ze spotkania w strefie uczestnika PPCS.
O bieżącym przebiegu inwestycji geotermalnych w Polsce w dniu 4 listopada br rozmawiali z panią Minister Klimatu i Środowiska Pauliną Hennig-Kloską prezesi spółek ciepłowniczych, realizujących budowę ciepłowni opartych na energii z wnętrza Ziemi. W spotkaniu…
W dniu 31 października br. w Gliwicach odbyło się ciekawe wydarzenie – PEC Gliwice zorganizował warsztaty dla swoich odbiorców ciepła systemowego. Odbyły się ona pod hasłem: Sektor ciepłowniczy w Gliwicach – perspektywy, rozwój, ograniczenia. W…