Przedstawiciele zespołów zajmujących się komunikacją, promocją, sprzedażą i marketingiem zgromadzili się w Warszawie na I Konferencji Marketingowej Ciepła Systemowego, aby przygotować strategię komunikacji na czas transformacji.
Wydarzenie umożliwiło debatę przedstawicieli rynku ciepłownictwa na temat komunikacji związanej z transformacją technologiczną branży, by sprostać wyzwaniom płynącym z rynku. Warsztaty pokazały, że dzięki klarownej strategii, efektywnym narzędziom marketingowym i odpowiednio dobranej komunikacji można uczynić proces transformacji bardziej zrozumiałym dla klientów i otoczenia branży. Spotkanie było także okazją do wymiany dobrych praktyk między firmami ciepłowniczymi oraz rozmów o tym, jak zbudować wizerunek nowoczesnego przedsiębiorstwa ciepłowniczego z pomocą narzędzi Programu Promocji Ciepła Systemowego.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania za zaangażowanie i świetne pomysły. Czekamy na spotkanie z Państwem za rok, a tymczasem zapraszamy do pobrania materiałów konferencyjnych oraz obejrzenia galerii zdjęć ze spotkania w strefie uczestnika PPCS.
4.04.2025 r. odbyło się kolejne posiedzenie Zespołu poświęcone "Analizie zaopatrzenia budynków mieszkalnych w ciepło z OZE w integracji z obecnym systemem elektroenergetycznym". W posiedzeniu uczestniczył prezes Jacek Szymczak.
W dniu 4 kwietnia Prezes IGCP odbył spotkanie w Ministerstwie Klimatu i Środowiska poświęcone głównie konieczności odblokowania przez Zarządcę Rozliczeń rekompensat należnych przedsiębiorstwom ciepłowniczym oraz wprowadzeniu rozwiązań legislacyjnych promujących efektywność energetyczną. Prezes Izby podkreślił, że…