W dniach 30-31 maja 2019 r. w Warszawie w Hotelu Puławska Residence odbyło się spotkanie marketingowców branży ciepłowniczej. Zaprezentowane zostały projekty nowych narzędzi do lokalnych działań promocyjnych. W ramach wspólnej pracy kreatywnej przygotowane zostały scenariusze filmów poradnikowych dla Ciepła Systemowego. Uczestnicy przeszkoleni zostali także w obszarze DTP, co pozwoli na sprawniejszą współpracę z agencjami reklamowymi i drukarniami. Wręczona została nagroda dla Firmy Pełnej Ciepła. Konferencja zakończyła się inspirującym wykładem Rafała Żaka o tym, że popełnianie błędów jest sztuką.
Rozpoczęły się długo oczekiwane konsultacje nowej wersji Krajowego Planu na rzecz Energii i Klimatu. Jest to dokument strategiczny, opracowywany przez państwa członkowskie Unii Europejskiej, w którym określają one założenia i cele oraz polityki i działania…
W dniu 11 października br., w siedzibie Instytutu Ochrony Środowiska, odbyło się spotkanie Zarządu IGCP z przedstawicielami tego instytutu, który jest zaangażowany w przygotowanie materiałów niezbędnych dla ukształtowania przyszłej Strategii dla ciepłownictwa, która będzie jednym…