6 czerwca br. w Warszawie spotkali się przedstawiciele działów marketingu firm reprezentujących branżę ciepłowniczą w ramach Programu Promocji Ciepła Systemowego. Zgromadzili się w jednym, konkretnym celu – przygotowania się do ścieżki zrównoważonego rozwoju w zakresie działań podejmowanych przez biznes w kontekście realnej, konkretnej odpowiedzialności – za środowisko, kurczące się zasoby naturalne oraz ludzi. Głównym tematem tegorocznego spotkania była bowiem społeczna odpowiedzialność w ciepłownictwie (CSR). Zrównoważony rozwój staje się jednym z najistotniejszych aspektów strategii biznesowej. Nie chodzi już tylko o wizerunek, ale także o politykę zarządczą, kulturę organizacyjną, kwestie pracownicze, odpowiedzialną komunikację czy strategiczną współpracę z lokalnymi społecznościami.
Wydarzenie było także okazją do premiery poradnika „Czyste ciepło”, stanowiącego kompendium zrównoważonych działań dostawców ciepła systemowego na rzecz klimatu i przeciwdziałania niskiej emisji oraz do wręczenia nagród w konkursie „Firma Pełna Ciepła”.
O bieżącym przebiegu inwestycji geotermalnych w Polsce w dniu 4 listopada br rozmawiali z panią Minister Klimatu i Środowiska Pauliną Hennig-Kloską prezesi spółek ciepłowniczych, realizujących budowę ciepłowni opartych na energii z wnętrza Ziemi. W spotkaniu…
W dniu 31 października br. w Gliwicach odbyło się ciekawe wydarzenie – PEC Gliwice zorganizował warsztaty dla swoich odbiorców ciepła systemowego. Odbyły się ona pod hasłem: Sektor ciepłowniczy w Gliwicach – perspektywy, rozwój, ograniczenia. W…