"Dzięki edukacji na Państwa profilu wypracowałam nadpłatę w wysokości 660 złotych. Wystarczyło skręcić grzejniki na 3, reagować na temperaturę na zewnątrz i przed wyjazdami, i to się stało samo" – płyną do nas podziękowania od naszych sympatyków w social mediach. Tegoroczna odsłona kampanii 20 stopni pokazała, że wielu użytkowników ciepła ceni nasze internetowe porady i stosuje się do nich na co dzień. Kampania przyczyniła się do ograniczenia zużycia ciepła i niższych rachunków w okresie, kiedy podwyżki cen są palącym tematem. Internauci podkreślają, że ograniczenie temperatury ma dobry wpływ nie tylko na zużycie ciepła, ale też na nasze zdrowie i środowisko naturalne, a kryzys – wbrew pozorom – dodatkowo zmotywował do nauki rozsądnego gospodarowania ciepłem. Od lutego przybyło na naszym profilu 20stopni.pl niemal dwa tysiące obserwujących – to jednocześnie dwa tysiące więcej świadomych użytkowników ciepła! Taki efekt mogliśmy osiągnąć dzięki wspólnym działaniom w ramach kampanii "Oszczędność w każdym stopniu", która przez cały luty toczyła się w social mediach.
W dniu 24 marca br. odbyło się zdalne spotkanie przedstawicieli organizacji energetycznych, którego przedmiotem była kwestia regulacji prawnych dotyczących tzw. „podatku minimalnego”. Sprawa opodatkowania tym podatkiem podmiotów prowadzących działalność taryfowaną w obszarze szeroko pojętej energetyki,…
W dniu 21 marca br., w siedzibie MKiŚ odbyło się spotkanie robocze przedstawicieli IGCP i PTEZ z Departamentem Ciepłownictwa, którego przedmiotem było omówienie założeń do koniecznej do zrealizowania nowelizacji ustawy o rekompensatach w zakresie rozliczenia…