Z dumą informujemy, że projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” – projekt w ramach Projektu Programu Ciepło Systemowe – jest finalistą konkursu organizowanego przez Komisję Europejską - European Sustainable Energy Week - w kategorii działań skierowanych do dzieci i młodzieży, mających na celu promowanie świadomości ekologicznej. Konkurs rozstrzygnięty zostanie w czerwcu 2019. Ponieważ jedną z nagród przyznaje także publiczność, zachęcamy do głosowania na stronie: https://eusew.eu/awards-public-vote.
Niemniej dumni jesteśmy z faktu, że „Lekcje Ciepła” znalazły się w gronie finalistów konkursu Power of Content Marketing, kategorii Content Marketing_Edukacja. Jest to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Tutaj rozstrzygnięcia zapadną już pod koniec maja. Prosimy trzymać kciuki!
W dniu 21 listopada br. odbyło się pierwsze z cyklu trzech, webinarium zrealizowane przez duńską izbę ciepłowniczą – DBDH – w ramach programu wspierającego proces transformacji ciepłownictwa w naszym kraju. Poświęcone było integracji różnych technologii …
Izba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie przygotowała, wspólnie z gronem ekspertów branżowych, nowe opracowanie merytoryczne dotyczące stosowania rur preizolowanych w ciepłownictwie, pod tytułem Warunki techniczne IGCP – preizolowane rurociągi ciepłownicze. Opracowanie dostępne jest dla członków IGCP na…