Witaj

logowanie

AKTUALNOŚCI

06.06.2019

Lekcje Ciepła nagrodzone w konkursie marketingowym

Projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” otrzymał srebrną nagrodę w kategorii działań edukacyjnych w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło „wkomponowanie problemu w świat bajki” oraz jakość przedstawionych materiałów jako narzędzia content marketingu (marketingu treści). Główną nagrodę za działania edukacyjne otrzymał Bank ING. 29 maja, w trakcie uroczystej Gali Finałowej w Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie, nagrodę odebrali Panowie: Jacek Szymczak Prezes Zarządu IGCP oraz Sebastian Piechocki Zarządzający Programem Promocji Ciepła Systemowego.

  Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

24.10.2019

IX Europejski Meeting Gospodarczy

W dniu 17 października br., w Warszawie odbyło się kolejne, już dziewiąte spotkanie przedstawicieli branż przemysłowych i energetycznych w ramach Europejskiego Meetingu Gospodarczego. Tegoroczne motto przewodnie dotyczyło przyszłości węgla w gospodarce naszego kraju, i zostało…
04.04.2019

Posiedzenie Grupy Roboczej ds. strategii ciepłownictwa

W dniu 7 marca br., w siedzibie PTEZ odbyło się kolejne posiedzenie Grupy Roboczej ds. strategii ciepłownictwa, pracującej w ramach powołanego przez Ministra Energii Zespołu ds. modelu funkcjonowania rynku ciepła. Na spotkaniu omówiony został sposób…