Witaj

logowanie

AKTUALNOŚCI

06.06.2019

Lekcje Ciepła nagrodzone w konkursie marketingowym

Projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” otrzymał srebrną nagrodę w kategorii działań edukacyjnych w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło „wkomponowanie problemu w świat bajki” oraz jakość przedstawionych materiałów jako narzędzia content marketingu (marketingu treści). Główną nagrodę za działania edukacyjne otrzymał Bank ING. 29 maja, w trakcie uroczystej Gali Finałowej w Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie, nagrodę odebrali Panowie: Jacek Szymczak Prezes Zarządu IGCP oraz Sebastian Piechocki Zarządzający Programem Promocji Ciepła Systemowego.

  Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

10.04.2019

Kolejna wizyta duńskich przedsiębiorców z sektora ciepłowniczego w Polsce

W dniach 1-3 kwietnia br. odbyła się kolejna wizyta przedstawicieli duńskich przedsiębiorców z branży technologii dla ciepłownictwa w ramach Danish Road Show – cyklicznego wydarzenia organizowanego przez Ambasadę Królestwa Danii, duńską organizację ciepłowniczą DBDH oraz…
30.07.2019

Przygotowania do XXIII Forum Ciepłowników Polskich

Przygotowania do XXIII Forum W dniu 19 lipca Prezes Jacek  Szymczak przebywał w Międzyzdrojach. Podczas spotkań z kierownictwem hotelu Amber oraz przedstawicielami firm współpracujących z IGCP omówiono i przygotowano szereg rozwiązań organizacyjno-logistycznych, niezbędnych dla prawidłowego…