Witaj

logowanie

AKTUALNOŚCI

06.06.2019

Lekcje Ciepła nagrodzone w konkursie marketingowym

Projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” otrzymał srebrną nagrodę w kategorii działań edukacyjnych w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło „wkomponowanie problemu w świat bajki” oraz jakość przedstawionych materiałów jako narzędzia content marketingu (marketingu treści). Główną nagrodę za działania edukacyjne otrzymał Bank ING. 29 maja, w trakcie uroczystej Gali Finałowej w Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie, nagrodę odebrali Panowie: Jacek Szymczak Prezes Zarządu IGCP oraz Sebastian Piechocki Zarządzający Programem Promocji Ciepła Systemowego.

  Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

04.04.2019

Konsultacje w sprawie Kodeksu RODO dla przedsiębiorstw ciepłowniczych

W dniu 1 marca br., w siedzibie Urzędu Ochrony Danych Osobowych odbyło się pierwsze spotkanie konsultacyjne dotyczące kształtu Kodeksu Postępowania RODO w przedsiębiorstwach ciepłowniczych. Jak wcześniej informowaliśmy, IGCP przygotowała projekt takiego dokumentu, który był przedstawiony…
02.10.2019

IGCP Patronem VII Podlaskiej Konferencji Ciepłowniczej

W dniach 26-27 września br. , w Mrągowie odbyła się VII edycja Podlaskiej Konferencji Ciepłowniczej, zorganizowanej przez Zarząd Oddziału Polskiego Zrzeszenia Inżynierów i Techników Sanitarnych, Koło Zakładowe PZITS przy ENEA Ciepło Sp. z o.o. w…