Witaj

logowanie

AKTUALNOŚCI

06.06.2019

Lekcje Ciepła nagrodzone w konkursie marketingowym

Projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” otrzymał srebrną nagrodę w kategorii działań edukacyjnych w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło „wkomponowanie problemu w świat bajki” oraz jakość przedstawionych materiałów jako narzędzia content marketingu (marketingu treści). Główną nagrodę za działania edukacyjne otrzymał Bank ING. 29 maja, w trakcie uroczystej Gali Finałowej w Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie, nagrodę odebrali Panowie: Jacek Szymczak Prezes Zarządu IGCP oraz Sebastian Piechocki Zarządzający Programem Promocji Ciepła Systemowego.

  Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

17.11.2020

O ciepłownictwie na Podkarpackim Kongresie Gospodarczym

W dniach 12-13 listopada, w trybie zdalnym, obradował Podkarpacki Kongres Gospodarczy. Jednym z tematów poruszanych w jego trakcie było ciepłownictwo. W panelu pt. Funkcjonowanie ciepłownictwa w obecnych – dynamicznie  zmieniających się warunkach wziął udział wiceprezes…
30.07.2019

Prace w ME

W dniu 16 lipca w Ministerstwie Energii odbyło się kolejne spotkanie Grupy ds. strategii funkcjonującej w ramach Zespołu powołanego przez Ministra. Podczas spotkania podsumowano dotychczasowy efekt prac w zakresie określenia rekomendacji dla celów strategii (również…