AKTUALNOŚCI

06.06.2019

Lekcje Ciepła nagrodzone w konkursie marketingowym

Projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” otrzymał srebrną nagrodę w kategorii działań edukacyjnych w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło „wkomponowanie problemu w świat bajki” oraz jakość przedstawionych materiałów jako narzędzia content marketingu (marketingu treści). Główną nagrodę za działania edukacyjne otrzymał Bank ING. 29 maja, w trakcie uroczystej Gali Finałowej w Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie, nagrodę odebrali Panowie: Jacek Szymczak Prezes Zarządu IGCP oraz Sebastian Piechocki Zarządzający Programem Promocji Ciepła Systemowego.

  Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

18.04.2024

„Mini ciepłownia geotermalna” w ECO Jelenia Góra

ECO Jelenia Góra zazielenia  ciepło systemowe. Lokalne możliwości geologiczne pozwoliły sięgnąć po ciepło geotermalne.

17.04.2024

Wsparcie dla ciepłownictwa Ukrainy

Szanowni Państwo, Członkowie Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie Uprzejmie informujemy, że Ministerstwo Energetyki Ukrainy zwróciło się do Ministerstwa Klimatu i Środowiska z prośbą o rozważenie możliwości udzielenie pomocy w rekonstrukcji zniszczonych przez Rosję elektrociepłowni na Ukrainie.…