Witaj

logowanie

AKTUALNOŚCI

06.06.2019

Lekcje Ciepła nagrodzone w konkursie marketingowym

Projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” otrzymał srebrną nagrodę w kategorii działań edukacyjnych w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło „wkomponowanie problemu w świat bajki” oraz jakość przedstawionych materiałów jako narzędzia content marketingu (marketingu treści). Główną nagrodę za działania edukacyjne otrzymał Bank ING. 29 maja, w trakcie uroczystej Gali Finałowej w Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie, nagrodę odebrali Panowie: Jacek Szymczak Prezes Zarządu IGCP oraz Sebastian Piechocki Zarządzający Programem Promocji Ciepła Systemowego.

  Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

28.11.2019

IGCP partnerem programu edukacyjnego dla samorządów LeadAIR

28 listopada, Forum Energii rozpoczyna nowy projekt pn. „LeadAIR - pomagamy miastom pokonać smog”. Program LeadAIR to pomysł, który powstał w przekonaniu, że to samorządy mogą skutecznie napędzać niskoemisyjną transformację i walczyć z zanieczyszczeniem powietrza.…
13.06.2019

Delegacja ciepłowników odwiedziła Danię

Po raz kolejny, dzięki działaniu IGCP, ambasada Królestwa Danii przy współpracy duńskiej organizacji ciepłowniczej DBDH, w dniach 3 – 6 czerwca br. zorganizowała wyjazd studyjny do Danii, którego celem było zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami…