AKTUALNOŚCI

06.06.2019

Lekcje Ciepła nagrodzone w konkursie marketingowym

Projekt edukacyjny „Lekcje Ciepła” otrzymał srebrną nagrodę w kategorii działań edukacyjnych w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Jury doceniło „wkomponowanie problemu w świat bajki” oraz jakość przedstawionych materiałów jako narzędzia content marketingu (marketingu treści). Główną nagrodę za działania edukacyjne otrzymał Bank ING. 29 maja, w trakcie uroczystej Gali Finałowej w Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie, nagrodę odebrali Panowie: Jacek Szymczak Prezes Zarządu IGCP oraz Sebastian Piechocki Zarządzający Programem Promocji Ciepła Systemowego.

  Power of Content Marketing Awards jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

28.12.2020

Obradowała Rad KIG

W dniu 16 grudnia br., w trybie wideokonferencji odbyło się tradycyjne, wieńczące rok kalendarzowy posiedzenie Rady Krajowej Izby Gospodarczej. W jej skład ze strony IGCP wchodzi wiceprezes Bogusław Regulski. W trakcie posiedzenia przedstawiono informacje na…

28.07.2021

Spotkanie w MKiŚ

W dniu 23 lipca w Ministerstwie Klimatu i Środowiska odbyło się spotkanie w sprawie gospodarki odpadami. W spotkaniu wzięli udział Sekretarz Stanu Jacek Ozdoba, Jakub Bator V-ce Przewodniczący CEWEP – Konfederacji Europejskich Zakładów Odzysku Energii…