Nagrodę za pełne wykorzystanie potencjału marki Ciepła Systemowego w 2019 roku otrzymało Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gnieźnie. Konsekwentne używanie narzędzi promocji na lokalnym rynku i systematyczna praca dały efekt w postaci rekorku punktowego w tej, rozgrywanej od trzech lat, marketingowej grze. Zespół marketingu PEC Gniezno zdobył 288 z 360 możliwych stopni ciepła. Nagrodę z rąk Zarządu IGCP odebrała Pani Lidia Burzawa. Gratulujemy!
W dniach 15-16 maja br. w Szczawnicy, odbyła się cykliczna już po raz dziesiąty konferencja zorganizowana przez Tauron Ciepło, która jest dedykowana ich kluczowym odbiorcom ciepła. W konferencji, w której wzięło udział Kierownictwo firmy Tauron…
W dniach 15-17 maja br., tradycyjnie w Międzyzdrojach, odbyła się XXVI edycja konferencji Gazterm, której tematem przewodnim był Nowy globalny porządek energetyczny. Szczególnie w kontekście sytuacji na rynku gazu. Ważnym elementem programu były kwestie wykorzystania…