Nagrodę za pełne wykorzystanie potencjału marki Ciepła Systemowego w 2019 roku otrzymało Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gnieźnie. Konsekwentne używanie narzędzi promocji na lokalnym rynku i systematyczna praca dały efekt w postaci rekorku punktowego w tej, rozgrywanej od trzech lat, marketingowej grze. Zespół marketingu PEC Gniezno zdobył 288 z 360 możliwych stopni ciepła. Nagrodę z rąk Zarządu IGCP odebrała Pani Lidia Burzawa. Gratulujemy!
W dniu 24 czerwca br. w Toruniu odbyła się konferencja poświęcona przyszłości sektora ciepłowniczego widziana oczami elektroenergetyków, pod hasłem: „Ciepłownictwo i energetyka w jednym systemie – integracja, transformacja, przyszłość”. Organizatorem wydarzenia była Energa Operator SA…
W dniu 24 czerwca w Sali plenarnej Senatu odbyło się posiedzenie Komisji Klimatu i Środowiska połączone z Parlamentarnym Zespołem ds. Ciepłownictwa. Porządek obrad obejmował jeden punkt: Strategia transformacji ciepłownictwa do 2040 r. – kierunki…