Nagrodę za pełne wykorzystanie potencjału marki Ciepła Systemowego w 2019 roku otrzymało Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gnieźnie. Konsekwentne używanie narzędzi promocji na lokalnym rynku i systematyczna praca dały efekt w postaci rekorku punktowego w tej, rozgrywanej od trzech lat, marketingowej grze. Zespół marketingu PEC Gniezno zdobył 288 z 360 możliwych stopni ciepła. Nagrodę z rąk Zarządu IGCP odebrała Pani Lidia Burzawa. Gratulujemy!
W dniu 3 września br. Komisja Wnioskująca – pod kierownictwem Przewodniczącego Pana Bogusława Regulskiego – zakończyła prace nad wytypowaniem kandydatów do dorocznej nagrody IGCP Laur Ciepłownictwa w kategorii „Laur dla wiodącego przedsiębiorstwa ciepłowniczego”. Jej…
W dniu 6 września w Warszawie miało miejsce spotkanie ekspertów IGCP oraz PTEZ poświęcone omówieniu propozycji zmian legislacyjnych. Przedmiotowe zmiany zostały opracowane przez ekspertów IGCP, przekazane na poziom parlamentarno-rządowy oraz do organizacji samorządowych skupiających podmioty…