Przedstawiciele zespołów zajmujących się komunikacją, promocją, sprzedażą i marketingiem zgromadzili się w Warszawie na I Konferencji Marketingowej Ciepła Systemowego, aby przygotować strategię komunikacji na czas transformacji.
Wydarzenie umożliwiło debatę przedstawicieli rynku ciepłownictwa na temat komunikacji związanej z transformacją technologiczną branży, by sprostać wyzwaniom płynącym z rynku. Warsztaty pokazały, że dzięki klarownej strategii, efektywnym narzędziom marketingowym i odpowiednio dobranej komunikacji można uczynić proces transformacji bardziej zrozumiałym dla klientów i otoczenia branży. Spotkanie było także okazją do wymiany dobrych praktyk między firmami ciepłowniczymi oraz rozmów o tym, jak zbudować wizerunek nowoczesnego przedsiębiorstwa ciepłowniczego z pomocą narzędzi Programu Promocji Ciepła Systemowego.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania za zaangażowanie i świetne pomysły. Czekamy na spotkanie z Państwem za rok, a tymczasem zapraszamy do pobrania materiałów konferencyjnych oraz obejrzenia galerii zdjęć ze spotkania w strefie uczestnika PPCS.
W dniu 24 czerwca br. w Toruniu odbyła się konferencja poświęcona przyszłości sektora ciepłowniczego widziana oczami elektroenergetyków, pod hasłem: „Ciepłownictwo i energetyka w jednym systemie – integracja, transformacja, przyszłość”. Organizatorem wydarzenia była Energa Operator SA…
W dniu 24 czerwca w Sali plenarnej Senatu odbyło się posiedzenie Komisji Klimatu i Środowiska połączone z Parlamentarnym Zespołem ds. Ciepłownictwa. Porządek obrad obejmował jeden punkt: Strategia transformacji ciepłownictwa do 2040 r. – kierunki…