Kampania „W zasięgu ciepła” organizowana przez Izbę Gospodarczą Ciepłownictwo Polskie już trwa i uczestniczy w niej 50 firm członkowskich. W tym roku koncentruje się na wsparciu firm ciepłowniczych w budowaniu wizerunku przedsiębiorstw ciepłowniczych jako konkurencyjnych i nowoczesnych partnerów zapewniających kompleksowe ogrzewanie mieszkańcom miast.
Dla uczestników kampanii opracowane zostały kompletne pakiety materiałów, które ułatwiają pokazanie, że ciepło systemowe to rozwiązanie nowoczesne, bezpieczne i przyjazne środowisku, i pomagają w skutecznym budowaniu relacji z samorządami, zarządcami budynków i mieszkańcami.
To gotowy zestaw narzędzi, który pomaga mówić o zmianach w ciepłownictwie w sposób prosty, atrakcyjny i lokalny. Uczestnicy mogą korzystać z nowych materiałów edukacyjnych, podcastów, grafik i scenariuszy komunikacji, a także metodologii pozwalającej porównać koszty różnych sposobów ogrzewania budynku przygotowanej we współpracy z ekspertami branżowymi, w tym prof. Wojciechem Bujalskim z Politechniki Warszawskiej.
Zachęcamy członków IGCP do wyboru pakietu reklamowego i pełnego wykorzystania potencjału kampanii. To inwestycja w pozytywny wizerunek całego sektora.
Dowiedz się, jak wziąć udział w kampanii https://www.igcp.pl/ppcs
Materiały i szczegóły dostępne są w Strefie Uczestnika oraz na stronie https://wzasieguciepla.pl
W dniu 30 października w siedzibie Klubu, w gmachu Instytutu Techniki Cieplnej Politechniki Warszawskiej odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Klubu. Jednym z punktów porządku obrad był wybór nowego Prezesa Klubu. Nowym Prezesem został prof. Wojciech Bujalski. IGCP…
Z inicjatywy Prezes Urzędu Regulacji Energetyki powołano Ponadsektorowy Akcelerator Rozwoju Polskiej Energetyki. W spotkaniu inaugurującym wzięło udział blisko trzydzieści instytucji i organizacji branżowych, w tym przedstawiciele ministerstw odpowiedzialnych za politykę energetyczną. W spotkaniu IGCP prezentował…



